Facebook oldal kezelése
Ha úgy érzed, hogy nem használod ki a Facebook által elérhető hirdetési lehetőségeket itt az ideje elkezdened!

Facebookról általában- miért érdemes elkezdeni?
2019-ben már nem csak érdemes vagy javasolt a social mediában szerepelned és hirdetned a vállalkozásodat, hanem szinte kötelező. A Facebook manapság már sokkal több, mint egy közösségi platform. Magyarorszáon és külföldön egyaránt a legnépszerűbb közösségi felület.
Statisztikák szerint 5,77 millió magyar regisztrált a Facebookon, ami a teljes lakosság majdnem 60 %-a. Ráadásul a magyar felhasználók rengeteg időt töltenek a Facebook hírfolyamuk nézegetésével: naponta átlagosan 86 percet. Az internetezők 96 százaléka legalább heti rendszerességgel látogatja a közösségi oldalakat. A legnépszerűbb telefonos alkalmazás kiléte és használatának gyakorisága sem meglepetés: A Facebook alkalmazást a megkérdezettek 93 százaléka látogatja legalább hetente. (További eredmények itt.) Mary Meeker 2018-as internetes trend jelentése szerint a válaszadók 55%-a vásárolt olyan terméket, emelyet valamelyik közösségi médiában látott (Facebook, Instagram, Pinterest)
A facebook több adatot is tárol a használókról: nemüket, korukat, érdeklődési körüket, lakhelyet. Figyeli, megjegyzi és elemzi az adatokat, ezek által csoportosít. A hirdetések során ezeknek a csoportoknak teszi lehetővé a célzott elérést, ezzel növelve a sikeresebb hirdetést.
A hirdetéseket az alábbi kategóriák alapján lehet szűkíteni:
- Életkor / korcsoportok
- Nem
- Földrajzi helyek (pl.: utazási célok vagy lakhely)
- Érdeklődési körök, hobbik (pl.: főzés, edzés, foci, kertészet, utazás, vadászat, stb.)
- Végzettség
- Kapcsolati státusz (egyedülálló, kapcsolatban, eljegyzett, házas, stb)
- Kedvelések/követések
Miért szükséges a facebookon való aktív részvétel?
Vonzó megjelenés
megfelelő emberek elérése
Márka és imázs építés
Vevőkör gyarapítás
Közösség építés
Költséghatékony hirdetési felület
A legnépszerűbb közösségi oldal 5 millió felhasználóval
Ma már az arculatépítés nem áll meg a logó, névjegykártya és weboldal elkészítésénél, a Facebookon való jelenlét sem hiányozhat!
Célok, lehetőségek
Az interaktivitás növelése, rajongótábor gyarapítás, népszerűség növelése, folyamatos aktív kommunikáció.
A rendszeres és aktív bejegyzések közzétételével elérhetjük, hogy követőink, lájkolóink lojálissá, érdekeltté válljanak cégünk irányába.
Hirdetésekkel újabb érdeklődőkhöz érünk el, felkelthetjük a potenciális ügyfelek figyelmét és elkezdődik vállalkozásunk nevének megismertetése, a bizalomépítés folyamata.
Célok, lehetőségek
Az interaktivitás növelése, rajongótábor gyarapítás, népszerűség növelése, folyamatos aktív kommunikáció.
A rendszeres és aktív bejegyzések közzétételével elérhetjük, hogy követőink, lájkolóink lojálissá, érdekeltté válljanak cégünk irányába.
Hirdetésekkel újabb érdeklődőkhöz érünk el, felkelthetjük a potenciális ügyfelek figyelmét és elkezdődik vállalkozásunk nevének megismertetése, a bizalomépítés folyamata.
Mit tartalmaz az általam kínált Facebook kampány?

Tartalom marketing
A Facebookon fontos a folyamatos posztolás, hogy oldalunkon látszodjon a folyamatos jelenlét. Ez kezdő oldal létrehozásakor is fontos, de meglévő követőkkel éppúgy. Heti 3-4 poszt (saját kép és szöveg, megosztott cikk híroldalról, videók, érdekességek) megjelenítését vállalom.

Előny: Rálátás a tevékenységre
Ahhoz, hogy sikeres legyen egy Facebook oldal kezelése nagyobb rálátás kell az adott területre, amivel a vállalkozás foglalkozik. Az internetszolgálatás és hozzá kapcsolódó marketing folyamatokat ismerem, ezáltal kevesebb konzultációra és információra van szükségem a munka elvégzésére, önálóbb a munkavégzés.

Látogatottság növelés
A posztok és hirdetések segítségével a cél az is, hogy minél több látogatót, ezáltal érdeklődő érkezzen a Facebook oldalra, ezáltal a saját weboldalra is.

Ügyfélkapcsolat
A megosztott posztok alá érkező reakciók kezelése, és üzenetekre való válaszolásban részvétel (nem teljes körűen)